Marketingový komunikační mix vybraného podniku – Bc. Olga Evtushenko
Bc. Olga Evtushenko
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného podniku
Marketing Communication Mix of the Chosen Company
Anotace:
V této bakalářské práci se zabývám problematikou projektování marketingových aktivit vybraného podniku, v tomto případě jezdeckého areálu. Pro tento projekt uvádím základní relevantní teoretická východiska, která aplikuji na specifickou oblast jezdeckého sportu oborově a speciálně pak pro daný podnik (Equiland). Výstupem práce je tedy projekt marketingového mixu a komunikačního mixu tohoto podniku …víceAbstract:
In this Bachelor work I deal with issues of Marketing Activities planning for the Chosen Company, in this case for the equestrian compound. For this project I present basic relevant theoretical ground, which I apply on a specific sphere of equestrian sports, then specially on the Chosen Company (Equiland). The output of the work is a project of Marketing Mix and Communication Mix of this Company for …víceKlíčová slova
Marketing marketingový mix SWOT analýza Porterova analýza pěti sil konkurence marketingová komunikace jezdectví hipoterapie marketing jezdeckého sportu Marketing Mix SWOT Analysis Porter Five Forces Analysis Competition Marketing Communication Horseriding Hippotherapy Equestrian Sports Marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jvv9v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifikace managementu jezdeckého sportu
Markéta Nováková -
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova