Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics – Bc. Eva Porkertová
Bc. Eva Porkertová
Diplomová práce
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Digital marketing tools and Google Analytics
Abstract:
The objective of this diploma thesis was to characterize web analytics, analyze software tools for web analytics and then use Google Analytics to create a case study using data about web traffic of a particular company. An important part of the thesis is a theoretical framework explaining the area of digital marketing and web analytics including keywords and characteristics of software tools for web …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce bolo charakterizovať webovú analytiku, analyzovať sofrvérové nástroje pre webovú analytiku a pomocou nástroja Google Analytics následne vytvoriť prípadovú štúdiu s využitím údajov o webovej návštevnosti konkrétnej firmy. Dôležitou súčasťou práce je teoretický rámec objasňujúci oblasť digitálneho marketingu a webovej analytiky vrátane kľúčových slov a charakteristiky sofrvérových …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/f8cwv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: doc. RNDr. Juraj Pančík, CSc.
- Oponent: Mgr. Milan Křápek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Web Analytics pro zlepšení výkonnosti organizací
Zdeněk Odehnal -
Web analytics manažerského informačního portalu pro zlepšení výkonnosti organizací
Anastasiia Spirina -
Web Analytics pro zlepšení výkonnosti vybrané organizace
Adéla Šolcová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Rozbor využití Google Analytics pro konkrétní web
Pavel Dohnal -
Měření informačního chování uživatelů výzkumné infrastruktury FF MU: Metriky webové analytiky
Dominik Zaplatílek -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová