Využití technologií eye trackingu ve virtuální realitě pro použití v architektonických projektech – Bc. Lukáš Eis
Bc. Lukáš Eis
Diplomová práce
Využití technologií eye trackingu ve virtuální realitě pro použití v architektonických projektech
Application of eye tracking technologies in virtual reality for architectural projects
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o výhodách využití technologií eye trackingu ve virtuální realitě se zaměřením na architektonické projekty. Teoretická část práce byla zaměřena na popis historie, současné oblasti využití, dostupné hardwarové a softwarové řešení a také na výhody využití technologií eye trackingu. Autor také řeší problematiku testování použitelnosti a poukazuje na aktuální limity této …víceAbstract:
This thesis explores the benefits of using eye tracking technologies in virtual reality with a focus on architectural projects. The theoretical part of the thesis was focused on the description of the history, current areas of use, available hardware and software solutions, as well as the advantages of using eye tracking technologies. The author also addresses the issue of usability testing and highlights …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Petr Benda, Ph.D.
- Oponent: Barbora Bendová, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
EIS, Lukáš. \textit{Využití technologií eye trackingu ve virtuální realitě pro použití v architektonických projektech}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/eo63kn/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Virtual Humans: Immersive Virtual Reality in Psychological Research
Alžběta Šašinková -
Stress exposure and self-regulation in Virtual Reality
Bojan Kerouš -
Aplikace virtuální reality v Unreal Engine
Pavel Zelený -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva -
Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies/
Denis Gazetdinov -
Extensible Visualization of C# Codebases
Adam Štěpánek -
Eye-tracking analýza statických interaktivních map s využitím nástroje ET2Spatial
Jan ŠENKEŘÍK
Název
Vložil
Vloženo
Práva