Filip Svárovský

Bakalářská práce

Optimalizace produktových inzerátů v placeném vyhledávání

Optimization of shopping ads in paid search
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá optimalizací produktových inzerátů v placeném vyhledávání za účelem optimalizace nákladů a tržeb internetových obchodů. První kapitola, která se věnuje na teoretické rovině digitálnímu marketingu, popisuje nejdůležitější nástroje internetového marketingu. Druhá kapitola konkrétně definuje inzertní systém Google Ads a pojmy, které se využívají právě při práci s PPC reklamními …více
Abstract:
This bacherol's thesis deals with the optimization of the product ads in paid search marketing in order to optimize online store's marketing budget and their revenue. The first chapter, which is about digital marketing on theoretical layer, is describing the most important tools for internet marketing. The second chapter is trying to define advertising system Google Ads and describe terms which are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Svárovský, Filip. Optimalizace produktových inzerátů v placeném vyhledávání. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika