Využití počítačových her v designu a konstruování – Bc. Ondřej Baláč
Bc. Ondřej Baláč
Bakalářská práce
Využití počítačových her v designu a konstruování
The use of computer games in design and construction
Anotace:
Počítačové hry už nejsou pouze zábavou pro "herní nadšence", ale stávají se běžnou součástí volnočasových aktivit mnoha lidí, bez ohledu na věk. Tato práce se zaměřuje na to, jak počítačové hry mohou přinést do výuky na základní škole nové a motivující prvky. V teoretické části se práce zaměřuje obecně na důležitost hry v životě člověka, vysvětluje důležité termíny a poučuje o základních pojmech ve …víceAbstract:
Computer games are no longer just entertainment for "game enthusiasts"; they are becoming a standard part of the leisure activities of many people, regardless of age. This academic work focuses on how computer games can bring new and motivating elements to elementary school teaching. In the theoretical part, the work focuses on the impor-tance of games in a person's life, explaining essential terms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xc17n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Hodis, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Karel Picka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Technická a informační výchova se zaměřením na vzdělávání / Technická a informační výchova se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Finanční gramotnost studentů Technické univerzity Liberec
Tereza Urbanová -
Počítačové hry coby ovlivňující faktor pro zlepšení technické a informační gramotnosti u dětí
Jan Khýr -
Rozvoj technické gramotnosti v rámci organizovaných mimoškolních aktivit
Iveta BASELIDESOVÁ -
KONSTRUKČNÍ STAVEBNICE JAKO PROSTŘEDEK PRO ROZVOJ TECHNICKÉ GRAMOTNOSTI U DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU
Jana HÁKOVÁ -
Tvorba didaktických pomůcek pro podporu rozvoje technického myšlení u žáků na 2. stupni základní školy
Ondřej ČÁP -
VYUŽITÍ AUTODESK INVENTORU K ROZVOJI TECHNICKÉHO MYŠLENÍ ŽÁKŮ
Martin BUROŇ -
Robotická stavebnice jako prostředek pro rozvoj abstraktního myšlení žáků základní školy
Jan BAŤKO -
Využití počítačové hry Minecraft ve výuce žáků na základních školách
Tomáš Reibl