Tvorba značky online platformy – Bc. Žaneta Rychtová
Bc. Žaneta Rychtová
Bakalářská práce
Tvorba značky online platformy
Brand development of online platform
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem tvorby a budování značky. Cílem práce je vytvořit varianty značky pro autorčin vlastní projekt online platformy určenou pro volný čas a věnující se popularizaci moderní české architektury. Dalším cílem práce je tyto varianty otestovat, zjistit, které varianty působí nejvíce atraktivně a zda se jedná o varianty vytvořené na základě purpose přístupu či ne-purpose přístupu …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of brand development and brand building. The aim of the work is to create variants of the brand for the author's own project of an online platform for leisure time and the popularization of modern Czech architecture. Another aim of the work is to test these variants, to find out which are the most attractive and whether they are created on the basis of the purpose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: MSc. Jiří Jón
- Oponent: Jiří Kuchyňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / On-line marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Promotion of Research and Development by Means of Cluster Brand Building
Hana Pokorná -
Marketingový význam budování značky se smyslem
Eliška Kománková -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Marketingová hodnota sportovních klubů
Nikola Pfeiferová
Název
Vložil
Vloženo
Práva