Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu vybrané lázeňské destinace – Pavla Borovičková
Pavla Borovičková
Bakalářská práce
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu vybrané lázeňské destinace
Marketing mix and its use in spa turism. Selected spa destination for example.
Anotace:
Bakalářská práce je věnována stručné historii českého lázeňství a jeho významu pro cestovní ruch v České republice a rozebírá marketingový mix, jeho složení a možnosti jeho využití v lázeňském cestovním ruchu. Poslední část je věnována marketingovému výzkumu v lázních Luhačovice a zjišťuje názory návštěvníků a jejich spokojenost s marketingovým mixem užívaným v této lázeňské destinaci.Abstract:
Bachelor thesis is devoted to a brief history of the Czech spa industry and its importance to tourism in the Czech Republic and examines the marketing mix, its composition and its possible use in the spa tourism. The practical section is devoted to marketing research in the spa Luhačovice and seek the views of visitors and their satisfaction with the marketing mix used in this spa destination.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2013
- Vedoucí: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOROVIČKOVÁ, Pavla. \textit{Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu vybrané lázeňské destinace}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ep1oid/.
Jak správně citovat práci
Borovičková, Pavla. Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu vybrané lázeňské destinace. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová