Způsoby propagace produktů a služeb na internetu – Dennis Michna
Dennis Michna
Bakalářská práce
Způsoby propagace produktů a služeb na internetu
Opportunities for product and service advertisement on the Internet
Anotace:
Michna, D. Způsoby propagace produktů a služeb na internetu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Bakalářská práce se zabývá online marketingem a nástroji internetové propagace. Cílem je zjistit, jaký způsob propagace produktů a služeb na internetu je z pohledu efektivity nejúčinnější. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část definuje reklamu z právního hlediska, popisuje …víceAbstract:
Michna, D. Opportunities for product and service advertisement on the Internet. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2017.This Bachelor Thesis presents marketing basics and important tools for the In-ternet advertising. The thesis contains two main parts. The first, theoretical part defines the legal aspects of advertising, describes the Internet influence in market-ing, online marketing origin …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Michaela Poremská, Ph.D. LLM
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Aplikace EPCIS - Electronic Product Code Information Service - firmy IBM
Martin Samek -
Product design portálu na vyhledávání služeb
Petr Kulhánek -
Analýza televizní reklamy prezentující online služby webového vyhledávače Google
Marta Cvrčková -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva