Terézia Lešková
Master's thesis
Zmyslový a emočný marketing
Smyslový a emoční marketing
Anotácia:
Smyslový a emoční marketing je novým postupem v marketingu a představuje širokou paletu nového marketingového výzkumu. Ve své diplomové práci se zaměřuji na oblast, která je v našem prostředí málo prozkoumána, a tou je neuromarketing. Neuromarketing je věda, která vyjadřuje vliv emocí na naše racionální chování. Nejprve poskytuji teoretický podklad k dané problematice a následně pokus o realistický …viacAbstract:
Sensory and emotional marketing is a new approach in marketing and represents a wide spectrum of a new reserch in marketing. In my diploma thesis I focus on the part called neuromarketing that in our countries is not very much studied yet. Neuromarketing is a science combining impact of emotions on our rational behaviour. Firstly I look on the topic theoretically followed by realistic attempt on the …viacAbstract:
Zmyslový a emočný marketing je novým postupom v marketingu a predstavuje širokú paletu nového marketingového výskumu. Vo svojej diplomovej práci sa zameriavam na oblasť, ktorá je v našom prostredí málo preskúmaná, a to na neuromarketing. Neuromarketing je veda, ktorá spája vplyv emócií na naše racionálne chovanie. Najprv poskytujem teoreticky podklad k danej problematike a následne pokus o realistický …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31849
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
- Vedúci: Eva Kašparová
- Oponent: Eva Bedrnová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31849
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingovej komunikácie obchodných reťazcov na českom televíznom trhu.
Klaudia Žarnayová -
Emoční marketing a typologie osobnosti
Tereková Tereková -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Smyslový a emoční marketing
Ekaterina Peshina -
Dámská módní značka a emoční marketing
Veronika Hasalíková -
Emoční marketing a jeho uplatnění v TV reklamě
Michaela Nováková -
Smyslový a emoční marketing.
Petra Mendlíková -
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA