Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací v aplikaci na firmu BAL TIP Slovakia, s. r. o. – Romana OBRTLÍKOVÁ
Romana OBRTLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací v aplikaci na firmu BAL TIP Slovakia, s. r. o.
Sponsoring like implement of marketing communication in application at company BAL TIP Slovakia Ltd
Anotace:
Tato bakalářská práce charakterizuje marketingové komunikace se zaměřením na sponzoring. Definuje subjekt sponzoringu, formy, oblasti, úrovně a jeho užití. Ukazuje, jakým způsobem se dělá sponzoringová kampaň. Prakticky znázorňuje a klasifikuje sponzorské aktivity u firmy BAL TIP Slovakia, s. r. o., která se sponzoringem zabývala v oblasti sportovní, a to sponzorství HK 36 Skalica.Abstract:
This bachelor work characterizes marketing communications with the focus on sponsorship. It defines the subject of sponsorship, its forms, fields, levels, and its use. This work shows how a sponsorship campaign is done. It illustrates and classifies sponsorship activities of company BAL TIP Slovakia, s.r.o. which was dealing with sponsorship in a sport area, particularly they were sponsoring HK 36 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
9759
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBRTLÍKOVÁ, Romana. \textit{Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací v aplikaci na firmu BAL TIP Slovakia, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/eplj5t/.
Jak správně citovat práci
OBRTLÍKOVÁ, Romana. Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací v aplikaci na firmu BAL TIP Slovakia, s. r. o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Založení právnické osoby pro podnikání (právní a ekonomické aspekty, volba formy, výhody a nevýhody jednotlivých forem, postupy a běžné fungování)
Bělohlávková Bělohlávková -
Vlastnictví vodovodů a kanalizací v rámu legislativy ČR a jeho vliv na technický stav vodovodů a kanalizační sítě
Aleš Beran -
1. Teoretická část:\nl{} Dopad AI na současnou fotografii a společnost\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Fashion editorial za pomoci AI\nl{} b) výstavní soubor: Motiv portrétu a figury prostřednictvím AI
Vendula Spáčilová -
Internetový a samoobslužný prodej - nový fenomén v oboru optika a optometrie, výhody a rizika pro klienta
Michaela Gagová -
Motivace a angažovanost na pracovišti - Role finanční motivace v práci: výhody a nevýhody
Jakub Němeček -
Využití vnitřní a vnější motivace na pracovišti - výhody a nevýhody
Klára Vyhnálková -
Finanční výhody a nevýhody v prodeji a nákupu v e-shopech
Lenka Křížová -
Právní a ekonomické otázky založení a vzniku obchodní společnosti
Simona Morongová