Teaching Grammar at the Basic Schools according to the Framework – Mgr. Jarmila Šabatová
Mgr. Jarmila Šabatová
Bakalářská práce
Teaching Grammar at the Basic Schools according to the Framework
Teaching Grammar at the Basic Schools according to the Framework
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výukou gramatiky anglického jazyka na ZŠ podle Rámcového vzdělávacího programu.V teoretické části práce popisuji Rámcový vzdělávací program, a to hlavně jeho část o jazykové komunikaci. Řeším vztah mezi gramatikou a jazykovým kurikulem. Dále pak identifikuji gramatiku, popisuji její prezentaci, výuku a testování.V praktické části se soustředím na proces tvorby Školního …víceAbstract:
This thesis engages teaching English grammar at hte basic schools according to The Framework Educational Programme. In the theoretical part I describe the document of The Framework Educational Programme, especially its part about language cmmunication. I solve the relationship between grammar and language curriculum. Then I identify grammar as a part of language acquisition, I focus on its presentation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g1gws/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2006
- Vedoucí: PhDr. Helena Havlíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - angličtina
Práce na příbuzné téma
-
Self-Assessment in English Lessons at Grammar Schools
Tereza Heisigová -
Linguistic Analysis of Language Production Among Czech Speakers of English at A2 Level at Primary and Grammar Schools.
Petra PAZOURKOVÁ -
Classroom Community and Hidden Curriculum in English Language Classes
Romana Velecká -
Lesson Plans for Online Teaching and Learning
Denisa Hurtíková