Komparace využití marketingových nástrojů u klubů české a bulharské fotbalové ligy – Bc. Alex Denev
Bc. Alex Denev
Diplomová práce
Komparace využití marketingových nástrojů u klubů české a bulharské fotbalové ligy
Comparison of the use of marketing tools at the clubs of the Czech and Bulgarian football league
Anotace:
Diplomová práce se zabývá porovnáním marketingových nástrojů u klubů české a bulharské fotbalové ligy. V rámci teoretické práce je popsán marketingový mix, dále pak podrobně jednotlivé nástroje komunikačního mixu. V praktické části jsou popsány vybrané marketingové nástroje dvou klubů Fortuna ligy a dvou klubů z efbet Ligy. V rámci závěrečného porovnání pak bylo patrné, že využívání marketingových …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the comparison of marketing tools at clubs of the Czech and Bulgarian football leagues. Marketing mix and specific tools of communication mix are described within literature review. After we describe and compare chosen marketing tools at two clubs from czech Fortuna league and two clubs from bulgrarian efbet League. Czech clubs use marketing tools better than bulgaria …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/idbk1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Marketingové komunikační nástroje
Ondřej Holubec