Výuka tematického celku s podporou virtuální reality – Bc. Anežka EBROVÁ
Bc. Anežka EBROVÁ
Master's thesis
Výuka tematického celku s podporou virtuální reality
Teaching the thematic unit with the support of the virtual reality
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá návrhem hodin tematického celku s podporou virtuální reality a následné ověření hodin. Jako tematický celek byla vybrána Jižní Amerika. Celkem bylo navrhnuto a ověřeno 5 hodin. Efektivita výuky ve virtuální realitě byla ověřena pedagogickým experimentem. Také byly analyzovány silné a slabé stránky výuky ve virtuální realitě.Abstract:
The thesis deals with the design of lessons of the thematic unit with the support of virtual reality and the subsequent verification of the lessons. South America was chosen as the thematic unit. A total of 5 lessons were designed and verified. The effectiveness of the virtual reality lessons was verified by a pedagogical experiment. The strengths and weaknesses of virtual reality teaching were also …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Václav Duffek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
EBROVÁ, Anežka. Výuka tematického celku s podporou virtuální reality. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Upper Secondary School Teacher Training in Geography / GETVNS20
Práce na příbuzné téma
-
Pracovní listy z barevné chemie
Adéla PLAŠTIAKOVÁ -
Pracovní listy se zaměřením na stylistické rysy češtiny pro úroveň B2 a C1
Markéta Audy Masopustová -
Pracovní listy pro žáky základních škol ke kampani „Biodiverzita–to jsme my!“
Eliška Procházková -
Pracovní listy z fyziky pro 7. ročník základní školy
Klára Holomková -
Pracovní listy pro nadané žáky v hudební výchově na druhém stupni ZŠ
Lucie Lašová Podmelová -
Prevence syndromu vyhoření učitelů MŠ pomocí SWOT analýzy a supervize
Lucie Knotková -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková