Pavlína Zabloudilová

Bakalářská práce

Rozdíly v nákupním chování mužů a žen na českém retailovém trhu

Differences in shopping behaviour of men and women in the czech retail marketplace
Anotace:
Teoretická část práce je zaměřena na význam nákupního chování,převážně pak na predispozice nakupujícího a jednotlivé části kupního rozhodovacího procesu, které rámcově tvoří černou skřínku kupujícího a jsou hlavními faktory v ovlivňování nákupního chování. V praktické části dochází nejprve na základě sekundárních dat a pozorování k analýze rozdílů chování mezi ženou a mužem obecně, dále při nákupu …více
Abstract:
The theoretical part of this bachelor thesis is focused on meaning of the shopping behaviour particularly on the predispositions and the buyer decision process. These factors create the black box of buyer in general. On the basis of the available secondary data and observation are analysed in the practical part of the thesis the general differences of men and women, the differences in shopping in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 11. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Petr Bachmann

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31141