Julius Wenig

Diplomová práce

Vliv BTL komunikace značky Staropramen Cool na spotřebitele

Impact of Staropramen Cool brand BTL communication on the consumer
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na výzkum BTL komunikace značky Staropramen Cool Lemon a Staropramen Cool Grep a intenzity vnímání této komunikace spotřebitelem. Cílem práce je jednak prozkoumat jednotlivé komunikační body a identifikovat klíčové atributy značky, a také potvrdit či vyvrátit hypotézy zabývající se vlivem komunikace na samotnou spotřebu ochuceného piva a vlivem reklamní kampaně. Práce …více
Abstract:
This Master's thesis puts focus on BTL communication of the brands Staropramen Cool Lemon and Staropramen Cool Grep and the intensity of the communication perception by the consumer. The aim of the thesis is to examine the touch points of the BTL communication and to identify key attributes of the brand and also to confirm or to defy defined hypothesis about communication's impact on consumption and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2013
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Zuzana Uchytilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34796

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management