Vliv BTL komunikace značky Staropramen Cool na spotřebitele – Julius Wenig
Julius Wenig
Master's thesis
Vliv BTL komunikace značky Staropramen Cool na spotřebitele
Impact of Staropramen Cool brand BTL communication on the consumer
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na výzkum BTL komunikace značky Staropramen Cool Lemon a Staropramen Cool Grep a intenzity vnímání této komunikace spotřebitelem. Cílem práce je jednak prozkoumat jednotlivé komunikační body a identifikovat klíčové atributy značky, a také potvrdit či vyvrátit hypotézy zabývající se vlivem komunikace na samotnou spotřebu ochuceného piva a vlivem reklamní kampaně. Práce …viacAbstract:
This Master's thesis puts focus on BTL communication of the brands Staropramen Cool Lemon and Staropramen Cool Grep and the intensity of the communication perception by the consumer. The aim of the thesis is to examine the touch points of the BTL communication and to identify key attributes of the brand and also to confirm or to defy defined hypothesis about communication's impact on consumption and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34796
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2013
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Zuzana Uchytilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34796
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum
Klára Botíková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marcela Vopařilová -
Marketingový výzkum
Ludmila Novotná