Bc. Jiří Procházka

Bakalářská práce

Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně

Set up and evaluate a PPC campaign
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření a hodnocení PPC kampaní pro produkty společnosti Bochemie a.s. v B2C segmentu. Hlavním cílem je navrhnout účinnou PPC kampaň pro tuto firmu, zvláště pro její impregnační produkty na dřevo, určené pro B2C trh. Teoretická část pojednává o základních pojmech souvisejících s online marketingem a PPC reklamou, zatímco praktická část se věnuje tvorbě, evaluaci …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on creating and evaluating PPC campaigns for products by Bochemie a.s. in the B2C segment. The main goal is to design an effective PPC campaign for this company, especially for its wood impregnation products targeted at the B2C market. The theoretical part discusses basic concepts related to online marketing and PPC advertising, while the practical part addresses the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/m1r0i/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lukáš Vítámvás

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné