Bc. Anastasiya Beliakova

Bakalářská práce

Effectiveness of online advertising: implications of information overload

Effectiveness of online advertising: implications of information overload
Abstract:
This thesis explores the impact of information overload on the effectiveness of online advertising. Utilizing the stressor-strain-outcome framework, it investigates how excessive information, technological factors, and perceived low-quality content contribute to consumer information overload, ultimately reducing engagement with digital advertisements. Data collected through a student-based survey and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2025
  • Vedoucí: Ing. Dušan Mladenovič, Ph.D.
  • Oponent: Ph.D. Prateek Kalia

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta