Effectiveness of online advertising: implications of information overload – Bc. Anastasiya Beliakova
Bc. Anastasiya Beliakova
Bakalářská práce
Effectiveness of online advertising: implications of information overload
Effectiveness of online advertising: implications of information overload
Abstract:
This thesis explores the impact of information overload on the effectiveness of online advertising. Utilizing the stressor-strain-outcome framework, it investigates how excessive information, technological factors, and perceived low-quality content contribute to consumer information overload, ultimately reducing engagement with digital advertisements. Data collected through a student-based survey and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2025
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wfsw2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2025
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenovič, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Prateek Kalia
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Business Management and Finance / Business Management and Finance
Práce na příbuzné téma
-
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
František Vondrák -
Effectiveness of advertising in different cultural environments (a case study of Coca-cola)
Uliana Mikhalets -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Measurement of Online Advertising Effectiveness and Efficiency
Philipp Lesch -
Measurement of Online Advertising Effectiveness and Efficiency
Philipp Lesch -
Localization Strategies of Internet Advertising: A Case Study of China
Zongyuan Chi -
The effectiveness of advertising in the hotel “Holiday Inn Almaty”
Yesset Alpysbayev -
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
Polina Gavrilova