Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně – Šárka SAJDLOVÁ
Šárka SAJDLOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně
Influence of Marketing Instruments on the Shopping Behaviour of Senior in Děčín
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké marketingové nástroje nejvíce ovlivňují nákupní chování seniorů nad 60 let z Děčína a jak se jejich chování mění s rostoucím věkem. Zjištěné skutečnosti budou následně komparovány s provedeným výzkumem za Ústecký kraj. Senioři jsou rozděleni podle věku do čtyř věkových kategorií. V práci je využita metoda sběru primárních dat pomocí dotazníkového šetření, kterého …moreAbstract:
The goal of this bachelor's thesis is to find out which marketing tools most influence shopping behaviour of seniors over 60 years of age from Děčín and how their behaviour changes with increasing age. The findings will then be compared with the research for the Ústí nad Labem region. Seniors are divided by age into four age categories. The work uses the method of primary data collection using a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Sylvie Kotíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAJDLOVÁ, Šárka. \textit{Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2020. Available from: https://theses.cz/id/eqgsju/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SAJDLOVÁ, Šárka. Vliv marketingových nástrojů na nákupní chování seniorů v Děčíně. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu dovolené
Kristýna PÁTKOVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu exotické dovolené
Nicoletta KALINOVÁ -
Sociokulturní a jazykové faktory v marketingové komunikaci společnosti Corinthia Hotels
Yekaterina Zgurskaya -
Výchovné faktory (vlivy) marketingové komunikace
Michaela Mádlová -
Marketingová strategie SOŠ a faktory ovlivňující poptávku po studiu
Tereza Fousková -
Faktory podmiňující rozhodování spotřebitelů při volbě kavárny
Kateřina Sýkorová -
Faktory ovlivňující prodejnost v autocentrech Louda Auto a.s. v Teplicích
Matěj ŠUDOMA