Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice – Martin Šindelář
Martin Šindelář
Master's thesis
Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice
Optimization marketing communication of the Tatran Střešovice sports club
Abstract:
Cílem práce je optimalizovat marketingovou strategii florbalového klubu Tatran Střešovice na základě zjištěných dat z kvantitativního výzkumu a situační analýzy organizace. V teoretické části práce definuje potřebná témata korespondující s tématem marketingové strategie, situační analýzy mikro a makroprostředí a v neposlední řadě komunikačního mixu. Témata následně využije v analytické a návrhové části …moreAbstract:
The aim of the thesis is to optimize the marketing strategy of the floorball club Tatran Střešovice on the basis of data from quantitative research and situational analysis of the organization. The theoretical part of the thesis defines the necessary topics corresponding to the topic of marketing strategy, situational analysis of micro and macro environment and last but not least communication mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 9. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kobwv/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 10. 2022
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Soňa Danihelová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci
Zdeňka Eichlerová -
Návrh komunikační strategie pro vybraný autobazar v ČR
Josef Steinz -
Návrh strategie komunikačního mixu a fundraisingu pro neziskovou organizaci Nadační fond IT People
Alexandra Belingerová -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář