Martin Šindelář

Diplomová práce

Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice

Optimization marketing communication of the Tatran Střešovice sports club
Anotace:
Cílem práce je optimalizovat marketingovou strategii florbalového klubu Tatran Střešovice na základě zjištěných dat z kvantitativního výzkumu a situační analýzy organizace. V teoretické části práce definuje potřebná témata korespondující s tématem marketingové strategie, situační analýzy mikro a makroprostředí a v neposlední řadě komunikačního mixu. Témata následně využije v analytické a návrhové části …více
Abstract:
The aim of the thesis is to optimize the marketing strategy of the floorball club Tatran Střešovice on the basis of data from quantitative research and situational analysis of the organization. The theoretical part of the thesis defines the necessary topics corresponding to the topic of marketing strategy, situational analysis of micro and macro environment and last but not least communication mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 10. 2022
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní