Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice – Martin Šindelář
Martin Šindelář
Diplomová práce
Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice
Optimization marketing communication of the Tatran Střešovice sports club
Anotace:
Cílem práce je optimalizovat marketingovou strategii florbalového klubu Tatran Střešovice na základě zjištěných dat z kvantitativního výzkumu a situační analýzy organizace. V teoretické části práce definuje potřebná témata korespondující s tématem marketingové strategie, situační analýzy mikro a makroprostředí a v neposlední řadě komunikačního mixu. Témata následně využije v analytické a návrhové části …víceAbstract:
The aim of the thesis is to optimize the marketing strategy of the floorball club Tatran Střešovice on the basis of data from quantitative research and situational analysis of the organization. The theoretical part of the thesis defines the necessary topics corresponding to the topic of marketing strategy, situational analysis of micro and macro environment and last but not least communication mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kobwv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 10. 2022
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Soňa Danihelová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci
Zdeňka Eichlerová -
Návrh komunikační strategie pro vybraný autobazar v ČR
Josef Steinz -
Návrh strategie komunikačního mixu a fundraisingu pro neziskovou organizaci Nadační fond IT People
Alexandra Belingerová -
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář