Television: Critical and positive approaches – Bc. Martina Jajtnerova
Bc. Martina Jajtnerova
Bakalářská práce
Television: Critical and positive approaches
Television: Critical and positive approaches
Abstract:
This thesis examine historz of television, as well as historz of media and changes during World War II. Critical approches pointed out how television can influence people and how harmful it can be, there is also comparison to other screens not only television. On the other hand television can have a positive approach. Such as education, language people can lear, if they watch right content. Television …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hnj91/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAJTNEROVA, Martina. \textit{Television: Critical and positive approaches} [online]. Praha, 2017 [cit. 2024-03-19]. Dostupné z: https://theses.cz/id/eqjqev/. Bakalářská práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Positive and negative effects of mass non-European immigration into selected EU member-states
Nikolay Georgiev -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi