Faktory podporující žáky s poruchou chování – Bc. Lenka Janíčková, DiS.
Bc. Lenka Janíčková, DiS.
Master's thesis
Faktory podporující žáky s poruchou chování
Factors supporting pupils with dystropy
Abstract:
V diplomové práci jsem se zabývala problematikou podpory žáka s poruchou chování na základních školách hlavního proudu. Teoretická část práce vymezuje poruchu chování, její příčiny a vývoj. Dále shrnuje poznatky o vývojových charakteristikách školního věku zaměřených na chování a jednání dítěte. A popisuje možnosti podpory žáka s poruchou chování ve školním i rodinném prostředí. Empirická část práce …moreAbstract:
My thesis deal with The Support of a pupil with behavioral disorders in general primary schools. The theoretical part defines behavior disorders, its causes and development. Furthermore, it summarizes the findings of the developmental characteristics of schoolchildren focusing on the behavior and conduct of a child. As well it describes the possibilities of supporting a pupil with behavioral disorders …moreKeywords
dítě/žák s poruchou chování rodinné prostředí školní prostředí spolupráce rodiny a školy podpora pomoc intervence individuální edukační potřeba inkluze.… child/pupil with dystropy family environment school environment cooperation between family and school support assistance intervention individual educational requirement inclusion.…
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/abv9p/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2016
- Supervisor: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Bilingual (Cz-Eng) Children: School Methods and Family Approaches
Kateřina Hibšová -
Přístupy ke vzdělávání dětí/žáků s poruchou autistického spektra (s průměrným až nadprůměrným intelektem) integrovaných na běžné základní škole
Věra Petržilková -
Spolupráce rodiny a školy při řešení rizikového chování dítěte
Veronika HULOVÁ -
Možnosti spolupráce rodiny a školy při integraci dětí s poruchami chování
Kristýna Válková -
Středisko výchovné péče: Význam a možnosti spolupráce s rodinou a institucemi podporujícími stabilizaci a fungování rodiny
Vendula NEBŘENSKÁ -
Zaměstnanecké benefity a prorodinná politika – potřeby a preference zaměstnanců pro harmonizaci pracovního a rodinného života
Alena Pajerová -
Případová studie organizace/í: nastavení firemních politik na podporu kombinace pracovního a soukromého a rodinného života a jejich dopady
Hana Štorkánová -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová