Faktory podporující žáky s poruchou chování – Bc. Lenka Janíčková, DiS.
Bc. Lenka Janíčková, DiS.
Diplomová práce
Faktory podporující žáky s poruchou chování
Factors supporting pupils with dystropy
Anotace:
V diplomové práci jsem se zabývala problematikou podpory žáka s poruchou chování na základních školách hlavního proudu. Teoretická část práce vymezuje poruchu chování, její příčiny a vývoj. Dále shrnuje poznatky o vývojových charakteristikách školního věku zaměřených na chování a jednání dítěte. A popisuje možnosti podpory žáka s poruchou chování ve školním i rodinném prostředí. Empirická část práce …víceAbstract:
My thesis deal with The Support of a pupil with behavioral disorders in general primary schools. The theoretical part defines behavior disorders, its causes and development. Furthermore, it summarizes the findings of the developmental characteristics of schoolchildren focusing on the behavior and conduct of a child. As well it describes the possibilities of supporting a pupil with behavioral disorders …víceKlíčová slova
dítě/žák s poruchou chování rodinné prostředí školní prostředí spolupráce rodiny a školy podpora pomoc intervence individuální edukační potřeba inkluze.… child/pupil with dystropy family environment school environment cooperation between family and school support assistance intervention individual educational requirement inclusion.…
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/abv9p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Bilingual (Cz-Eng) Children: School Methods and Family Approaches
Kateřina Hibšová -
Přístupy ke vzdělávání dětí/žáků s poruchou autistického spektra (s průměrným až nadprůměrným intelektem) integrovaných na běžné základní škole
Věra Petržilková -
Spolupráce rodiny a školy při řešení rizikového chování dítěte
Veronika HULOVÁ -
Možnosti spolupráce rodiny a školy při integraci dětí s poruchami chování
Kristýna Válková -
Středisko výchovné péče: Význam a možnosti spolupráce s rodinou a institucemi podporujícími stabilizaci a fungování rodiny
Vendula NEBŘENSKÁ -
Zaměstnanecké benefity a prorodinná politika – potřeby a preference zaměstnanců pro harmonizaci pracovního a rodinného života
Alena Pajerová -
Případová studie organizace/í: nastavení firemních politik na podporu kombinace pracovního a soukromého a rodinného života a jejich dopady
Hana Štorkánová -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová