Vyučování primární matematiky prostřednictvím metodologie CLIL – Marie VINKLAROVÁ
Marie VINKLAROVÁ
Master's thesis
Vyučování primární matematiky prostřednictvím metodologie CLIL
Teaching of Primary Mathematics via CLIL Methodology
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím metodologie CLIL ve vyučování primární matematiky. Teoretická část je zaměřena na shrnutí poznatků o metodologii CLIL, její historii, vyučovacím metodám a kompetencemi učitele. Dále popisuje metody výuky primární matematiky, kompetence učitele a vzdělávací oblast Matematika a její aplikace. Praktická část je věnována vytvořenému souboru aktivit a aktivit s pracovními …viacAbstract:
This thesis deals with the use of CLIL methodology in teaching primary mathematics. The theoretical part is focused on summary knowledge of CLIL methodology, its history, teaching methods and teacher's competence. It also describes the teaching methods of primary mathematics, competences of teacher and education area Mathematics and its applications. The practical part is devoted to the created file …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Zverejniť od: 14. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Martina Uhlířová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VINKLAROVÁ, Marie. Vyučování primární matematiky prostřednictvím metodologie CLIL. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching at primary schools
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná výuka předmětu a cizího jazyka (CLIL) v odborných předmětech na Vysokém učení technickém v Brně
Valeriia Denysenko -
Integrovaná výuka přírodovědných předmětů na SŠ
Markéta BARTOŇOVÁ -
Integrovaná výuka a mezipředmětové vztahy v přírodovědných předmětech pohledem učitelů z praxe
Veronika RAJTMAJEROVÁ -
Integrovaná výuka českého jazyka, slohu a literatury na gymnáziu. Návrh koncepce
David FRANTA -
Integrovaná výuka českého jazyka a literatury na základě románu P. Soukupové Klub divných dětí
Anna Kovalská -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Práce s mechanizmy a projevy pozitivního a negativního transferu mezi ruštinou a češtinou při výuce ruského jazyka
Sendy Motin -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen
Názov
Vložil
Vložené
Práva