Mgr. Jan MIZERA

Master's thesis

Reklama a ideologie

Advertising and ideology
Abstract:
Práce definuje základní pojmy z oblasti reklamy a hlavních politických ideologií, shrnuje základní údaje o regulaci a samoregulaci reklamy. Zkoumá vztah voliče k politické reklamě a vztah politické reklamy k ideologii.
Abstract:
This thesis defines basic terminology in the field of advertising and main political science ideologies, it summarises basic data on regulation and self-regulation of advertising. It investigates the relationship between a voter and political advertising as well as the relationship between political advertising and ideology.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier: 10572

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MIZERA, Jan. Reklama a ideologie. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2019

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.