Mgr. Jan MIZERA
Master's thesis
Reklama a ideologie
Advertising and ideology
Abstract:
Práce definuje základní pojmy z oblasti reklamy a hlavních politických ideologií, shrnuje základní údaje o regulaci a samoregulaci reklamy. Zkoumá vztah voliče k politické reklamě a vztah politické reklamy k ideologii.Abstract:
This thesis defines basic terminology in the field of advertising and main political science ideologies, it summarises basic data on regulation and self-regulation of advertising. It investigates the relationship between a voter and political advertising as well as the relationship between political advertising and ideology.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10572
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIZERA, Jan. Reklama a ideologie. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2019
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Politický marketing prezidentských voleb USA v roce 2020: analýza a využití sociálních sítí a online médií v otázce Latinské Ameriky
Natálie Mordavská -
Politický marketing strany TOP 09
Tomáš Kühnl -
Politický marketing ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017
Adam PAVLÍK -
Marketingové strategie a ideologie: Případ ODS a ČSSD
Petra Marie Giňová -
Politický marketing a prezidentské voľby v USA
Eva Vašková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná