Mgr. Jan MIZERA

Master's thesis

Reklama a ideologie

Advertising and ideology
Anotácia:
Práce definuje základní pojmy z oblasti reklamy a hlavních politických ideologií, shrnuje základní údaje o regulaci a samoregulaci reklamy. Zkoumá vztah voliče k politické reklamě a vztah politické reklamy k ideologii.
Abstract:
This thesis defines basic terminology in the field of advertising and main political science ideologies, it summarises basic data on regulation and self-regulation of advertising. It investigates the relationship between a voter and political advertising as well as the relationship between political advertising and ideology.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10572

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MIZERA, Jan. Reklama a ideologie. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2019

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.