Vizuální programování ve vzdělávání: taxonomie programovatelných multimédií – Bc. Pavel Konrád
Bc. Pavel Konrád
Bachelor's thesis
Vizuální programování ve vzdělávání: taxonomie programovatelných multimédií
Visual programming in education: taxonomy of programmable multimedia
Anotácia:
Studie přináší taxonomii současných řešení modulárních bloků vizuálního programo-vání, obsahujících znaky nových médií. Práce mapuje nové postupy a systémy, které svojí podstatou naplňují teze Viléma Flussera ze 70. let. Vizionářské teze kombinační hry s čísly, která se stane naprostou samozřejmostí pro společnost je díky systémům vizuálního programování jejich naplněním. Studie identifikuje klíčové …viacAbstract:
The study presents a taxonomy of solutions for modular visual programming blocks containing new media features. The work maps out new methods and systems that, by their very nature, fulfill the theses of Willem Flusser from the 1970s. The visionary thesis of a combinatorial numbers game that will become commonplace for society is fulfilled thanks to visual programming systems. This study identifies …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uxopx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedúci: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Adam Franc, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Vliv a role smartphonu na vzdělávání současnosti a budoucnosti – virtuální realita ve vzdělávání
Zdeněk Foral -
Multimedia ve vzdělávání
Jiří Holan -
Využití multimédií ve výuce fyziky na ZŠ a SŠ
Dominik Vašíček -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Voxel-based fluid simulation in Unity.
Jakub Mička