Pohybové hry jako prostředek seznámení dětí s problematikou zdravotního postižení – Aneta ŽOURKOVÁ
Aneta ŽOURKOVÁ
Master's thesis
Pohybové hry jako prostředek seznámení dětí s problematikou zdravotního postižení
Movement Games as Means of Introducing Children to the Health Disability Problems
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na vztah zdravotního postižení a informovanost žáků 1. stupně základních škol o této problematice. Teoretická část je zaměřená na vymezení pojmů, které jsou pro diplomovou práci stěžejní. Jde o vymezení pohybu, hry a pohybových her, charakteristiku zdravotního postižení a vybraných druhů postižení, vymezení možnosti vzdělávání žáků se zdravotním postižením a poskytování …viacAbstract:
This Diploma thesis focuses on the relationship between health disability and the awareness of pupils of the first school about this issue. The theoretical part focuses on defining terms that are essential for this work. This includes defining of locomotion, game and movement games, the characteristics of health disability and selected kinds of disabilities, defining of the chance of educating pupils …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽOURKOVÁ, Aneta. Pohybové hry jako prostředek seznámení dětí s problematikou zdravotního postižení. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Školní život dítěte s diabetem 1. typu na 1. stupni základních škol
Andrea TYLEMANOVÁ -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN -
Vzdělávací program o problematice zdravotního postižení pro žáky středních škol
Matěj CHLÁDEK -
Zdravotní postižení z pohledu žáků druhého stupně základní školy
Dominika Brzobohatá -
Porovnání přístupu pracovníků Dětského domova, Základní školy a Školní jídelny Radenín k dětem se zdravotním postižením a dětem bez zdravotního postižení
Michaela ZHORNÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva