Analýza nákupní a prodejní logistiky ve firmě – Jiří ŠAFANDA
Jiří ŠAFANDA
Bakalářská práce
Analýza nákupní a prodejní logistiky ve firmě
Analysis of Purchase and Sale Logistics in a Firm
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout a nalézt pozitivní změny v oblasti nákupu, zejména výběru dodavatele a v oblasti prodeje. Navrhované změny mají klást důraz na efektivní výběr dodavatelů, zlepšení prodejní situace a především zlepšení získávání klíčových zá-kazníků a péče o ně. Teoretická část poukazuje na základní pojmy v souvislosti s nákupní a prodejní logistiky. Analytická část se zaměřuje na …víceAbstract:
The object of this work is to suggest and found positive changes in purchase, in particular to selection of the supplier and sales. The proposed changes have put emphasis on the effective selection of suppliers, improving sales, improving the situation and the acquisition of key customers and care for them. The theoretical part shows the basic concepts relating to purchase and sales logistics. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Zveřejnit od: 11. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠAFANDA, Jiří. Analýza nákupní a prodejní logistiky ve firmě. Prostějov, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Modely vedení a řízení nákupu podniku
Filip Rambousek -
Modely vedení a řízení nákupu podniku
Irena Poslušná -
Návrh prodejní strategie průmyslové společnosti
Martina Žáková -
Optimalizace prodejní strategie pobočky Sklizeno
Michaela Selucká -
Prodejní strategie kuchařky How to Find the Joy of Cooking
Martin Legeza -
Prodejní strategie vybraného podniku
Lenka Třmínková -
Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5
Kateřina Kepková -
Marketingová a prodejní strategie on-line vyhledávačů ubytování
Tereza Kotková