Martina Mazáčková
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Marketing Research of Customer satisfaction
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků, zejména pak na úroveň spokojenosti v jedné vybrané prodejně nadnárodní obchodního řetězce s oblečením.Teoretická část práce obsahuje vymezení základních pojmů (marketing, marketingový mix a zákazník). Rovněž je zde podrobněji zpracováno téma marketingového výzkumu. V praktické části práce je na základě získaných teoretických …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on Marketing Research of Customer satisfaction and divided into two parts- theoretical and practical ones.The theoretical part includes definitions (e.g. of marketing, marketing mix and a customer). A detailed explanation of marketing research is also involved.In the practical part, based on the acquired theoretical knowledge, while observing the basic rules and methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAZÁČKOVÁ, Martina. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/erzex8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Role sociálních sítí v komunikaci společnosti Urban Store
Michal Bartl -
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
Svobodná firma
Radan Mlčůch -
Firma V. F. Červený & synové
Pavel Hlubuček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights