Užívání médií v cílové skupině prvovoličů v čase předvolební kampaně do PS ČR: komparativní analýza – Bc. Jan Vancl
Bc. Jan Vancl
Bachelor's thesis
Užívání médií v cílové skupině prvovoličů v čase předvolební kampaně do PS ČR: komparativní analýza
Media Use Among First-Time Voters in the Time of the Czech NP Election Campaign: Comparative Analysis
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá užíváním masových médií cílovou skupinou potenciálních prvovoličů ve vybraných kolektivech středoškolských tříd v Roudnici nad Labem, v čase předvolebních kampaní do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2013. Klíčovou pro tuto studii je tzv. teorie dvoustupňové komunikace P. Lazarsfelda, která se pokouší identifikovat tzv. „opinion leaders“. Práce dále kvantitativní …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of mass media in target group of potential first-time voters in selected classes of high schools in Roudnice nad Labem, at the time of the political campaign during Czech parliamentary elections 2013. The thesis is based on the theory of two-step flow of communication by P. Lazarsfeld, which attempts to identify the so-called opinion leaders. The thesis also …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wge32/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Marína Urbániková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Michal Tkaczyk
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VANCL, Jan. \textit{Užívání médií v cílové skupině prvovoličů v čase předvolební kampaně do PS ČR: komparativní analýza}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Social Studies. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/es1c5f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Přirozená spádovost Roudnice nad Labem
Adéla Kubešová -
Komparace skupinové sociální práce se seniory v Domově důchodců Roudnice nad Labem a ve Farní charitě Roudnice nad Labem
Lenka HAJNÁ -
Posouzení ovladatelnosti sektoru jezového pole VD Roudnice nad Labem při extrémních povodňových stavech
Patrik Růžek -
Stanovení zatěžovacích momentů sektoru jezového pole VD Roudnice nad Labem
Patrik Růžek -
Komunikace Úřadu práce Roudnice nad Labem s občany
Veronika Možná -
Způsoby komunikace měst Litoměřice, Roudnice nad Labem s občany a jejich komparace.
Aneta BŘEŇOVÁ -
Formování orgánů místní samosprávy ve městě Roudnice nad Labem
Marek Stokláska