Problematika zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice – Svetlana Semenova
Svetlana Semenova
Bakalářská práce
Problematika zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice
The Chosen Destination Issue on the Tourist Industry Market in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje studiu potenciálů Vídně, hlavního města Rakouska, jako zvolené destinace, na trhu cestovního ruchu v České republice.První část bakalářské práce se zabývá teoretickými přístupy ke zkoumané problematice. Druhá část práce se soustřeďuje na charakteristiku dané destinace na faktory ovlivňující cestovní ruch a na hlavní destinace Viděn.Další kapitola je vlastní práce, která se …víceAbstract:
This Bachelor's thesis examines the potential of Vienna, the capital of Austria, as a tourist destination for the Czech market.The first part of the thesis explores the issue from a theoretical perspective. Then in the second section the focus moves to the features and attractions of Vienna as a tourist destination and factors affecting tourism to Vienna.The next section comprises the actual study …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEMENOVA, Svetlana. \textit{Problematika zvolené destinace na trhu cestovního ruchu v České republice}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/espark/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace cestovní kanceláře FIRO-tour
Veronika Pfaffová -
Podnikatelský plán cestovní kanceláře Victoria Tour
Lan Anh Pham Thi -
Návrh na vylepšení marketingové strategie cestovní kanceláře Firo tour
Jana Míchalová -
Analýza pobytových zájezdů nabízených cestovní kanceláří DUHA TOUR s.r.o. v rámci Střední Dalmácie
Kateřina Knoppová -
Návrh marketingové strategie cestovní kanceláře Hindra tour s.r.o.
Klára Paterová -
Formy marketingové komunikace společnosti CK Firo-tour, a.s.
Kateřina Vaňkátová -
Návrh komunikačního plánu pro cestovní kancelář MISA TOUR
Roman KREJSA -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami CK Duha Tour s.r.o.
Lucie Chytilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva