Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule – Mgr. Roman Světnický
Mgr. Roman Světnický
Master's thesis
Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule
Advertising and its Impact on Unfair Competition, Including the Subsidiary Significance of the General Clause
Anotácia:
Reklama nás obklopuje na každém kroku, a proto je nezbytné pro ni stanovit určitý regulační rámec, aby nedocházelo k porušení či ohrožení jiných právem chráněných zájmů. Ve své práci se zabývám právní úpravou reklamy tak, jak prochází celým právním řádem, přičemž se zaměřuji zejména na ta ustanovení, která mohou být spojena se zakázanými, respektive nekalosoutěžními projevy reklamy. V tomto kontextu …viacAbstract:
Advertising surrounds us wherever we go, and therefore it is necessary to provide a certain regulatory framework to prevent any violation or danger to other legally protected interests. In my thesis I deal with the regulatory framework of advertising as it penetrates through the Czech legal system, focusing particularly on those statutory provisions which may be linked with prohibited, respectively …viacKľúčové slová
nekalá soutěž regulace reklamy generální klauzule skutková podstata klamavá reklama srovnávací reklama obchodní zákoník etická samoregulace skrytá reklama product placement Unfair Competition Advertising Regulation General Clause Merits Misleading Advertising Comparative Advertising Commercial Code Ethical Self-regulation Hidden Advertising
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p6r0w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2012
- Vedúci: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / odbor:
Law and Legal Science / Law
Práce na příbuzné téma
-
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Etická stránka reklamy
Ivana Vyšohlídová -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Adam Goranov -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Srovnávací reklama v judikatuře vybraných evropských soudů
Dagmar Matúšů -
Srovnávací reklama
Michaela Kostrounková -
Srovnávací reklama
Veronika Cyprysová -
Srovnávací reklama
Ondřej Hruda