Analýza podpory prodeje v různých fázích zákaznického procesu ve společnosti Autobond – Bc. Michaela Bušková
Bc. Michaela Bušková
Diplomová práce
Analýza podpory prodeje v různých fázích zákaznického procesu ve společnosti Autobond
Analysis of sales support at different stages of the customer process in AUTOBOND GROUP a.s.
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo analyzovat preference zákazníků a současný stav zákaznického procesu ve společnosti AUTOBOND GROUP a.s. První kapitola práce popisuje zákazníka, jeho cestu včetně procesu rozhodování. Druhá kapitola je zaměřena na podporu prodeje, její cíle a nástroje. Praktická část práce zahrnuje představení analyzované společnosti, analýzu provedených kvalitativních rozhovorů s koordinátory …víceAbstract:
The aim of this thesis was to analyse customer preferences and the current state of the customer process in AUTOBOND GROUP a.s. The first chapter of the thesis describes the customer journey including the decision making process. The second chapter focuses on sales promotion, its objectives and tools. The practical part of the thesis includes the introduction of the analyzed company, analysis of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 2. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
- Oponent: Eva Jaderná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proces přidružování členských zemí a jeho vliv na vývoj integrace Evropských společenství a Evropské unie
Diana Savičová -
Povolovací proces a jeho vliv na umístění stravovacího zařízení v území
Sebastian Kuršel -
Adaptační proces, jeho význam a průběh v praxi podniku xy
Aigerim Turgunbayeva -
Ošetřovatelský proces a jeho specifika při onemocnění v dermatovenerologii
Eva Demková -
Rozhodovací proces v podniku
Martin Červinka -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková
Název
Vložil
Vloženo
Práva