Marketingová komunikace v tabákovém průmyslu – Rebecca Bosilkova
Rebecca Bosilkova
Bakalářská práce
Marketingová komunikace v tabákovém průmyslu
Marketing communication in the tobacco industry
Anotace:
Bakalářské práce s názvem „Marketingová komunikace v tabákovém průmyslu“ je rozdělená do pěti kapitol. Cílem bakalářské práce bylo navrhnutí marketingové strategie pro vybranou značku na českém trhu. V první kapitole je vymezení základních marketingových pojmů. Druhá kapitola obsahuje představení značky Marlboro a shrnutí regulací, kterým čelí tabákové společnosti na území Evropské Unie. Třetí kapitolou …víceAbstract:
The bachelor thesis entitled "Marketing communication in the tobacco industry" is divided into five chapters. The bachelor thesis aimed to design a marketing strategy for a selected brand in the Czech market. The first chapter defines the fundamental marketing concepts. The second chapter introduces the Marlboro brand and summarizes the regulation faced by tobacco companies in the European Union. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85705
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Dušan Pavlů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85705
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Analýza a návrh marketingové komunikační strategie společnosti Phillip Morris na českém trhu
Aliaksandr Charopkin -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix
Patrick Poborský -
Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix
Ilona Hebersteinová