Bc. Filip Schroll

Bakalářská práce

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru stavebnictví

Sales Promotion as an Integrated Marketing Communication Tool in the company XY in building industries
Anotace:
Bakalářská práce bude orientována na středně významnou developerskou společnost, kterou pro účely této bakalářské práce nazveme G-DEVELOPMENT. Práce bude orientována především na využití marketingových nástrojů a integrované komunikace v sektoru stavebnictví – stavba a prodej bytů a komerčních prostor. Nejprve podrobně analyzujeme prostředí, které je oborem zasaženo, stanovíme cílovou skupinu pro G …více
Abstract:
Bachelor thesis is oriented to the middle significant development company, which for the purposes of this thesis we call G-DEVELOPMENT. Work will be oriented primarily on the use of marketing tools and integrated communication in the construction sector - the construction and sale of apartments and commercial premises. First, we analyze in detail the environment that is affected field, identifying …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace