Analýza a srovnání učebnic českého jazyka se zaměřením na sloh a komunikaci – Roman Tilcer
Roman Tilcer
Master's thesis
Analýza a srovnání učebnic českého jazyka se zaměřením na sloh a komunikaci
Analysis and comparison of textbooks of Czech language with a view to style and communication
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a srovnání dvou vybraných učebnic českého jazyka, a to z hlediska slohu a komunikace. Učebnice byly zkoumány metodou kvantifikace obsahu a dále byla posouzena jejich didaktická efektivita, obě části výzkumu se ovšem vztahují pouze ke slohovým a komunikačním oddílům daných učebnic. Výsledky výzkumu tedy vypovídají o tom, která z učebnic je vhodnější pro slohovou …moreAbstract:
This thesis is focused on analysis and comparison of two textbooks of Czech language with a view to style and communication. Content of the textbooks was quantified and then we examined their didactic efficiency, while both parts of the research relate to the section of textbooks intended on style and communication. Results of the research point out which textbook is more suitable for teaching style …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2010
- Supervisor: Milan Polák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TILCER, Roman. \textit{Analýza a srovnání učebnic českého jazyka se zaměřením na sloh a komunikaci}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Pedagogická fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/etcxci/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka a rodinné výchovy pro 2. stupeň základních škol
Theses on a related topic
-
Didaktická aplikace vizuálních médií ve výuce dějepisu ZŠ a ověření jejich účinnosti
Monika Nováčková -
Postoje žáků 2. stupně ZŠ k předmětu český jazyk a literatura
Petra Dostálová -
Integrovaná tematická výuka zahrnující český jazyk na 1. stupni ZŠ v Olomouckém kraji
Kristýna DROZDOVÁ -
Dramatická výchova jako vyučovací metoda v předmětu český jazyk a literatura na 2. stupni ZŠ
Magdaléna HLAVÁČKOVÁ -
Distanční výuka v předmětu český jazyk a literatura na 2. stupni ZŠ
Lucie Kovářová -
Způsoby zprostředkování významu slov žákům v předmětu český jazyk a literatura na 1. stupni ZŠ
Tereza TIPPLOVÁ -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Individuální vzdělávací plán pro český jazyk na 1. stupni ZŠ
Jitka KODYŠOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights