Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v rámci vybraného subjektu z oblasti marketingových komunikací – Linda Victoria Nitrová
Linda Victoria Nitrová
Bakalářská práce
Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v rámci vybraného subjektu z oblasti marketingových komunikací
USING TYPOLOGY TO BUILD THE OPTIMAL TEAM WITHIN THE SELECTED SUBJECT FROM THE FIELD OF MARKETING COMMUNICATIONS
Anotace:
Bakalářská práce, která se věnuje tématu Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v rámci marketingového subjektu, její vnímání ve společnosti a k využití v pracovním prostředí. Cílem práce bylo doporučit na základě typologie MBTI optimální způsob výběru jednotlivých členů do pracovního týmu, který bude co nejvíce efektivní. Je zahrnuto kvantitativní výzkumné šetření a dva hloubkové rozhovory …víceAbstract:
This bachelor's thesis, which addresses the topic of Using typology to build the optimal team within the selected subject from the field of marketing communications, its perception in society, and its use in the work environment. The aim of the thesis was to recommend, based on MBTI typology, the optimal method for selecting individual members into a work team to be as efficient as possible. Included …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Lenka Turnerová, doc. Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NITROVÁ, Linda Victoria. \textit{Využití typologie pro sestavení optimálního týmu v~rámci vybraného subjektu z~oblasti marketingových komunikací}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/etnkh6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Digitální marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Personality Typology in ELT: Instruments for Improving Teaching Style and Enhancing Pupils' Learning
Hana Marková -
Psychological Typology: English Language Teachers
Zuzana MÍKOVÁ -
Využití typologie manažery pro vytvoření optimálního pracovního prostředí týmu
Mai Lam Tranová -
VYUŽITÍ TYPOLOGIE PRO SESTAVENÍ OPTIMÁLNÍHO TÝMU V RÁMCI VYBRANÉHO SUBJEKTU Z OBLASTI MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
Dominik Horák -
Typologie osobností v korporaci při použití psychodiagnostické metody GPOP
Petra KASARDA -
Typologie osobností v korporaci při použití psychodiagnostické metody GPOP
Petra DOČEKALOVÁ -
Typologie osobnosti sportovního manažera
Marek Hrdina -
Typologie osobnosti a příspěvky uživatelů na sociálních sítích
Andrea Studená
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
28. 6. 2024