Marketingové komunikace libovolné společnosti – Bc. Lucia Lazoriková
Bc. Lucia Lazoriková
Bakalářská práce
Marketingové komunikace libovolné společnosti
Marketing communication of selected company
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing communication issue of Tesla Inc. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part includes one chapter. In this chapter we describe marketing communication, marketing and marketing mix. We defined the marketing communication mix with five communication tools. In the second chapter we looked at Tesla Inc. from its establishment …víceAbstract:
Bakalárska práca je orientovaná na problematiku marketingovej komunikácie spoločnosti Tesla Inc. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť obsahuje jednu kapitolu. V tejto kapitole sme popísali marketingovú komunikáciu, marketing a marketingový mix. Marketingový komunikačný mix sme definovali piatimi komunikačnými nástrojmi. V druhej kapitole sme sa venovali spoločnosti Tesla …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/cyzmt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAZORIKOVÁ, Lucia. \textit{Marketingové komunikace libovolné společnosti}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/etq23w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
CSR as a Marketing Tool for Tesla, Inc.
Ekaterina Ponomareva -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská -
Marketingová komunikácia firmy Bezpa Consult
Marta Najdeková -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
BCG matica a jej aplikácia vo vybraných gastronomických prevádzkach
Alena Luptáková -
ANALÝZA POSTAVENIA MINIPIVOVAROV V KULINÁRSKEJ TURISTIKE
Ivona Vančová