Návrh digitální služby pro kavárny – projekt Cvakačka – Mgr. Zdeněk Studený
Mgr. Zdeněk Studený
Master's thesis
Návrh digitální služby pro kavárny – projekt Cvakačka
Design of digital service for a cafe – project Cvakačka
Abstract:
Diplomová práce se zabývala návrhem služby digitálního věrnostního programu pro kavárny, který jim umožnil zbavit se papírových kartiček. Práce kombinuje přístup designového myšlení a lean startup pro iterativní prototypování služby, která nejprve vzniklo ve formě MVP a bylo nasazeno do ostrého provozu dvou kaváren. MVP bylo postupně vylepšováno, až pro možnost rozšíření služby do více podniků vznikl …moreAbstract:
The master thesis is concerned with designing a digital loyalty service program for cafes, which would allow them to get rid of paper cards. The work combines the approach of design thinking and lean startup for iterative prototyping of the service, which is first deployed in a form of MVP in two cafes. The MVP was gradually being improved, until a prototype of a centralized version was created with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 8. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bp8n2/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2020
- Supervisor: PhDr. Ladislava Zbiejczuk Suchá, Ph.D.
- Reader: Mgr. Tomáš Štefek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Vernostný program spoločnosti Accor a jeho prínosy v praxi
Deana Gieratová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová