Direct marketing jako součást komunikačního mixu – Jiří Jasenský
Jiří Jasenský
Bachelor's thesis
Direct marketing jako součást komunikačního mixu
The Direct Marketing as a Part of the Communication Mix.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou a přínosy nakupování přes internet a rozesílkou in-formačních e-mailů internetových portálů Kasa.cz v České republice a Hej.sk ve Slovenské republice. Práce rovněž analyzuje rozdílnosti v chování u zákazníků a jejich přístup k internetovému nakupování v České republice a na Slovensku. Teoretická část práce definuje pojmy z oblasti přímého marketingu, marketingového …moreAbstract:
This Bachelor thesis analyzes preferences and benefits of internet shopping and sending newsletters from e-shops Kasa.cz in Czech Republic and Hej.sk in Slovak Republic. It is also analyze differences in customer bahavior and difference in attitude to the internet shopping in Czech Republic and Slovak Republic. The theoretical part deals with the definitions from area of direct marketing, e-mail marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Accessible from:: 28. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jasenský, Jiří. Direct marketing jako součást komunikačního mixu. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz
Jakub Ptošek -
Vliv e-mail marketingu na nákupní chování generace Z
Markéta Svobodová -
Využití personalizace v e-mail marketingové komunikaci internetového obchodu MALL.CZ
Monika Marešová -
Automatizace e-mailingu internetového obchodu
Jakub Ptošek -
E-mail marketing, chatboti, push notifikace a jejich vzájemné propojení
Marek Růžička -
Působení e-mail marketingu na vybraný segment
Daniel Brym -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová