Ocenění společnosti dm drogerie markt s.r.o. – Lucie Dubská
Lucie Dubská
Diplomová práce
Ocenění společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Valuation of the company dm drogerie markt s.r.o.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je stanovit objektivizovanou hodnotu společnosti dm drogerie markt s.r.o. k datu 30.9.2016 pro potřeby managementu a vlastníků. Práce je členěna na teoretickou část, metodiku, data a na praktickou část. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska pro ocenění podniku a základní pojmy spojené s procesem oceňování. V metodice jsou vysvětleny metody pro strategickou …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine the value of the company dm drogerie markt s.r.o. by the date 30st of September 2016 for the needs of managers and owners. The thesis is considered of the theoretical part, methodology, data and the practical part. The theoretical part describes the basic concepts used for a valuation of the company. In the methodology are described methods of strategic and financial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74107
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Jindřich Špička
- Oponent: Jaroslav Schönfeld
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74107
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic and Financial Analysis and Valuation of the Enterprise
Nikola Wimmerová -
Financial and Strategic Analysis of Pfizer Company
Ekaterina Matveeva -
Financial Analysis of Erste Group Savings Bank and its influence and standing on the Central and East European market
Ledion Mihilli -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Global Companies in the Telecommunication Industry
Dhaval NileshKumar Patel -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Finanční a strategická analýza Škoda Auto, a.s. vycházející z let 2012-2017 a zhodnocení potenciálních rizik pro českou ekonomiku
Josef Rückl -
Strategická přeprava osob a zboží a jejich rizikové faktory na dálnici D1
Radka Vavříková -
Identifikace generátorů finanční výkonnosti odvětví a podniků pomocí analýzy rozptylu nelineárních funkcí
Barbora Ptáčková