Osobnost učitele z pohledu studentů SŠ – Martina NEUWIRTHOVÁ
Martina NEUWIRTHOVÁ
Bakalářská práce
Osobnost učitele z pohledu studentů SŠ
Teacher´s personality from the perspective of secondary school students
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Osobnost učitele z pohledu studentů SŠ se zabývá pohledem žáků střední školy na jejich učitele v době koronavirové pandemie. Cílem této práce je zjistit, jak se v souvislosti s distančním vzděláváním proměnil názor žáků střední školy na jejich vyučující s důrazem na jejich profesní kompetence a typ učitelů, který představují. Teoretická část práce se zabývá typologií …víceAbstract:
This bachelor thesis, titled A Teacher's Personality From the Perspective of Secondary School Students, deals with the view of secondary school students on their teachers during the coronavirus pandemic. The aim of the thesis is to find out how the secondary school students' opinion on their teachers has changed in connection with distance learning. Emphasis has been put on teachers' professional competencies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEUWIRTHOVÁ, Martina. Osobnost učitele z pohledu studentů SŠ. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - Biologie (se zaměřením na vzdělávání, pro SŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Využívání digitálních technologií v oblasti primárního vzdělávání v době pandemie COVID-19
Klára Vydrová -
Nouzové distanční vzdělávání na druhém stupni základních škol inovativního typu v ČR během pandemie Covid-19
Monika Teichmanová -
Vzdělávání v době pandemie Covid-19 na základních školách v sociálně vyloučených lokalitách
Natálie Součková -
Zkušenost učitelů a učitelek s distančním vzděláváním v průběhu pandemie COVID-19 na jaře 2020
Dalibor Kocman -
Osobnost učitele dospělých
Dagmar Vechterová -
Osobnost učitele a syndrom vyhoření v jeho povolání
Petr Šebela