Martina NEUWIRTHOVÁ
Bachelor's thesis
Osobnost učitele z pohledu studentů SŠ
Teacher´s personality from the perspective of secondary school students
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem Osobnost učitele z pohledu studentů SŠ se zabývá pohledem žáků střední školy na jejich učitele v době koronavirové pandemie. Cílem této práce je zjistit, jak se v souvislosti s distančním vzděláváním proměnil názor žáků střední školy na jejich vyučující s důrazem na jejich profesní kompetence a typ učitelů, který představují. Teoretická část práce se zabývá typologií …moreAbstract:
This bachelor thesis, titled A Teacher's Personality From the Perspective of Secondary School Students, deals with the view of secondary school students on their teachers during the coronavirus pandemic. The aim of the thesis is to find out how the secondary school students' opinion on their teachers has changed in connection with distance learning. Emphasis has been put on teachers' professional competencies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEUWIRTHOVÁ, Martina. Osobnost učitele z pohledu studentů SŠ. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Educational Sciences / 3s-ped-bi
Theses on a related topic
-
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Využívání digitálních technologií v oblasti primárního vzdělávání v době pandemie COVID-19
Klára Vydrová -
Nouzové distanční vzdělávání na druhém stupni základních škol inovativního typu v ČR během pandemie Covid-19
Monika Teichmanová -
Vzdělávání v době pandemie Covid-19 na základních školách v sociálně vyloučených lokalitách
Natálie Součková -
Zkušenost učitelů a učitelek s distančním vzděláváním v průběhu pandemie COVID-19 na jaře 2020
Dalibor Kocman -
Osobnost učitele dospělých
Dagmar Vechterová -
Osobnost učitele a syndrom vyhoření v jeho povolání
Petr Šebela