Profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v kraji Vysočina – Bc. Marie Slatinská
Bc. Marie Slatinská
Diplomová práce
Profesní orientace žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v kraji Vysočina
Professional integration of pupils with Specific Learning Disabilities in Elementary Schools of the Vysočina Region
Anotace:
Diplomová práce se zabývá specifickými poruchami učení u žáků na základních školách v kraji Vysočina. Diplomová práce se zaměřuje především na profesní přípravu žáků základních škol. V teoretické části se věnuje legislativě ČR, vymezuje pojmy specifických poruch učení, jejich etiologii, klasifikaci, diagnostiku, reedukaci a zmiňuje poradenská zařízení. Dále se zabývá spoluprací škol s potencionálními …víceAbstract:
The thesis deals worse the specific learning disorders of elementary students in vysocina region. The thesis mainly refers to vocational training and pupil's employability. In the theoretical part it deals with the Czech legislation, it defines terms of specific learning disorders, their classifications, diagnoses, reeducations and it also mentions the advisory centers. It refers to the cooperation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hkc6e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti reedukace specifických poruch učení v dyslektických kroužcích základních škol v okresu Břeclav
Monika Válková -
Obraz specifických poruch učení u vysokoškolských studentů
Andrea Lázničková -
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Využití barevných folií pro kompenzaci specifických poruch učení
Zuzana Odvárková -
Vliv specifických poruch učení na život dospělého člověka
Iveta Vodičková -
Možnosti reedukace specifických poruch učení v dyslektických kroužcích základních škol v okresu Břeclav
Monika Válková