Globalizace dnes – rizika a přínosy – na příkladu firmy Škoda Auto a.s. – Ondřej Davídek
Ondřej Davídek
Diplomová práce
Globalizace dnes – rizika a přínosy – na příkladu firmy Škoda Auto a.s.
Examinig the risk and benefits of globalization todey using Škoda Auto a.s. as an example..
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem globalizace v současnosti, ukazuje její rizika a přínosy na příkladu firmy Škoda Auto a.s. V teoretické části se práce zaměřuje na historii globalizace, jednotlivé její vlny, současné trendy a rizika. V praktické části práce je představena firma Škoda Auto a.s., a koncern Volkswagen. V návrhové části se pak zabývá prodeji vozů Škoda v jednotlivých zemích na pěti největších …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of globalization today, shows its risks and benefits using the example of Škoda Auto a.s. In the theoretical part, the thesis focuses on the history of globalization, its individual waves, current trends and risks. In the practical part of the work, the company Škoda Auto a.s. and the Volkswagen concern are presented. In the design part, it deals with the sales …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Lukáš Valeš, Ph.D.
- Oponent: Zdeněk Mikulka, B.Th. Ph.D. MSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Analýza marketingu koncernu Volkswagen Group na evropském trhu
Ladislav Dlask -
Proces vyrovnání fixních a variabilních nákladů při výrobě vozů koncernu Volkswagen ve Škoda Auto a.s
Žaneta Myšáková -
Hodnocení logistických klíčových ukazatelů výkonnosti koncernu Volkswagen
David Votava -
Financování projektů vývoje na zakázku v podmínkách Škoda Auto, a.s. a jejich význam při získávání vývojových kompetencí v rámci koncernu Volkswagen Group.
Martina Najmanová -
Dodavatelský management v rámci vývoje a struktury koncernu Volkswagen
Vladimír Pelant -
ŠKODA AUTO a koncern Volkswagen na čínském automobilovém trhu.
Tomáš Koranda -
Development of a Marketing Communication Concept for Volkswagen Group Quality Management System on Wholesale level
Karina Kurilo