Marketingová strategie společnosti ŠKO-ENERGO s.r.o. – Bc. Lucie Pelikovská
Bc. Lucie Pelikovská
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti ŠKO-ENERGO s.r.o.
Marketing strategy of the ŠKO-ENERGO s.r.o. Company
Anotace:
Diplomová práce zpracovává téma marketingová strategie společnosti. Cílem této práce je analýza marketingové strategie zvolené společnosti, nalezení případných nedostatků v současné aplikaci marketingových nástrojů a následný návrh úpravy marketingové strategie prostřednictvím konkrétních marketingových nástrojů. Teoretická část diplomové práce analyzuje hlavní oblasti marketingu a tvorbu marketingové …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of the company's marketing strategy. The aim of this work is to analyze the marketing strategy of the chosen company, to find possible shortcomings in the current application of marketing tools and to propose a subsequent modification of the marketing strategy through specific marketing tools. The theoretical part of the thesis analyzes the main areas of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Oponent: Marta Nováková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Economic impact of the use of photovoltaic power plants in the Czech Republic
Natália Dubničková -
Financování fotovoltaické elektrárny
Lucie Hackerová -
Návrh strategie podniku na liberalizovaném trhu s energiemi
Jiří Konečný -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini
Název
Vložil
Vloženo
Práva