Lukáš Beran

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníka

Customer satisfaction
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníka. Konkrétním cílem práce je analýza spokojenosti zákazníků společnosti IKEA Česká republika, s. r. o. a vytvoření návrhu na její zlepšení. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a výzkumné metody, ze kterých vychází praktická část. Metodika práce popisuje, jak byla bakalářská práce zpracována. Významnou část představuje sestavení dotazníku …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with customer satisfaction. The work's specific goal is to analyse the customer satisfaction of IKEA Czech Republic, Ltd. and create a proposal for its improvement. The theoretical part explains the basic concepts and research methods that are further used in the practical part. The methodology describes how the bachelor's thesis was processed. A significant part describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Peter Mikuš
  • Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta