Bc. Věra Lorencová

Diplomová práce

Využití mobilního marketingu v gastronomických službách

The Use of Mobile Marketing in Gastronomy Services
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je na základě teoretických předpokladů identifikovat potenciál využití mobilního marketingu v gastronomických službách. Teoreticko-metodologická část zpracovává problematiku telekomunikačního trhu, marketingu, marketingového výzkumu, analýzu vnějšího prostředí, marketingový mix a mobilní marketing. Analytická část se zaměřuje na práci s primárními informacemi, které budou …více
Abstract:
The subject of this diploma thesis is based on theoretical assumptions to identify the potential of mobile marketing in gastronomic services. The theoretical and methodological part deals with telecommunication market, marketing, marketing research, internal and external environment analysis, marketing mix and mobile marketing. The analytical part focuses on working with primary information to be obtained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/l26x4/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Josef Pátek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze